Позика від нерезидентаРеєстрація договору в Національному банку України на отримання позики/кредиту в валюті від нерезидента. Резиденти (юридичні особи, фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, фізичні особи - громадяни України) можуть одержувати кредити, позики, у тому числі поворотну фінансову допомогу в іноземній валюті, від нерезидентів. Але щоб отримати позику від нерезидента, спершу слід звернутися до Національного банку України для реєстрації договору (отримання Реєстраційного свідоцтва). Часом, це зробити не так просто, адже працівники НБУ відмовляють у реєстрації, якщо не дотримані формальні вимоги до укладення такого типу договорів. Якщо у Вас виникли труднощі з оформленням договору позики, реєстрацією договору позики в НБУ, Ми можемо допомогти Вам у вирішенні цієї проблеми. Базові строки виконання послуги – 15 робочих днів. Вартість юридичних послуг – 3 000 грн. Платежі державі – згідно тарифів банку на момент подачі документів Для замовлення послуги з реєстрації договору необхідні наступні документи: - оригінал договору або нотаріально засвідчену на території України копію договору мовою оригіналу. Якщо договір укладено іноземною мовою (крім російської), то надається також його переклад на українську мову, засвідчений нотаріусом;
- повідомлення про договір позики за відповідною формою з відміткою уповноваженого банку (банк, у якому відкрито поточний рахунок позичальника і на який буде перераховано позику);
- оригінал письмового підтвердження від уповноваженого банку про згоду на обслуговування операцій за договором позики;
- інші документи та інформація необхідні згідно законодавства.
В той же час при будь-яких змінах, які змінюють дані Реєстраційного свідоцтва і при зміні умов договору позики потрібно своєчасно вносити зміні і реєструвати їх в НБУ. У разі потреби внесення змін до реєстраційного свідоцтва необхідні наступні документи: - копія реєстраційного свідоцтва та в разі наявності додатки до реєстраційного свідоцтва;
- оригінали документів або нотаріально засвідчені на території України копії відповідних документів, згідно з якими вносяться зміни до реєстраційного свідоцтва, мовою оригіналу. Якщо документи укладено іноземною мовою (крім російської), то подається також їх переклад на українську мову, засвідчений нотаріусом;
- повідомлення про договір з урахуванням змін з відміткою обслуговуючого банку про підтвердження відповідності зазначеної у цьому повідомленні інформації умовам договору з урахуванням змін;
- оригінал письмового підтвердження на ім'я начальника відповідного територіального управління про згоду уповноваженого банку на проведення операцій за договором з урахуванням змін;
Процедура отримання Реєстраційного свідоцтва щодо реєстрації договору позики від нерезидента включає в себе наступні етапи: консультування клієнта про необхідність дотримання законодавства при валютних операціях; підготовка необхідного пакету документів, зокрема договору позики, для подачі в НБУ; супровід документів до винесення позитивного рішення; консультування клієнта з питань належного дотримання умов звітності при отриманні Реєстраційного свідоцтва; Завчасне звернення до спеціалістів нашої компанії дозволить заощадити Вам кошти і час.
|