Бухгалтерський облік - необхідна складова стабільної діяльності будь-якого підприємства. Бухгалтерський облік - це документування абсолютно всіх господарських операцій компанії, збір інформації, її систематизація та періодичне складання звітності. Українське законодавство зобов'язує всі підприємства вести бухгалтерський облік в трьох напрямах — фінанси, податки та статистика. Враховуючи те, що грамотного бухгалтера знайти важко, а ведення власного бухгалтерського обліку супроводжується значними матеріальними витратами, багато компаній довіряють вести бухгалтерський облік незалежним спеціалістам. Для великих компаній доцільно тримати власний штат бухгалтерії з кваліфікованими працівниками. Але такий спосіб якісного ведення обліку має один недолік - утримання бухгалтерії задоволення не дешеве. І проблема не тільки у виплаті високої заробітної плати штату бухгалтерів, але і в ліцензійному програмному забезпеченні, замовленні професійної літератури та законодавчих актів, підготовці та утриманні робочих місць. Одним з найбільш популярних способів скорочення витрат по утриманню бухгалтерської служби на підприємстві є укладання договорів на виконання послуг з ведення бухгалтерського обліку аутсорсинговою компанією. Переваги цієї форми ведення бухгалтерського обліку очевидні: - наявність кваліфікованого персоналу в аутсорсинговій компанії;
- постійна можливість отримання відповіді на будь-яке питання в сфері бухгалтерського обліку та оподаткування;
- оперативне рішення всіх питань що виникають на підприємстві, пов'язаних з реалізацією, купівлею активів, розрахунок можливого отримання прибутків або збитків;
- нема необхідності турбуватися про те, що бухгалтер може захворіти, піти у відпустку, або звільнитись. З підприємством працює не один працівник, а компанія, в якій чітко визначені умови взаємозамінності;
- відсутність на підприємстві додаткових витрат на програмне забезпечення для бухгалтерського обліку, утримання робочого місця та інше.
Таким чином, господарський суб'єкт має можливість перекласти всі питання, пов'язані з організацією та веденням бухгалтерського податкового та кадрового обліку, здачею звітності в державні органи на професіоналів у конкретній сфері діяльності за помірну оплату. Бухгалтерський облік — необхідна складова стабільної діяльності будь-якого підприємства. Бухгалтерський облік — це документування абсолютно всіх господарських операцій компанії, збір інформації, її систематизація та періодичне складання звітності. Українське законодавство зобов'язує всі підприємства вести бухгалтерський облік в трьох напрямах — фінанси, податки та статистика. Враховуючи те, що грамотного бухгалтера знайти важко, а ведення власного бухгалтерського обліку супроводжується значними матеріальними витратами, багато компаній довіряють вести бухгалтерський облік незалежним спеціалістам. Для великих компаній доцільно тримати власний штат бухгалтерії з кваліфікованими працівниками. Але такий спосіб якісного ведення обліку має один недолік - утримання бухгалтерії задоволення не дешеве. І проблема не тільки у виплаті високої заробітної плати штату бухгалтерів, але і в ліцензійному програмному забезпеченні, замовленні професійної літератури та законодавчих актів, підготовці та утриманні робочих місць. Одним з найбільш популярних способів скорочення витрат по утриманню бухгалтерської служби на підприємстві є укладання договорів на виконання послуг з ведення бухгалтерського обліку аутсорсинговою компанією. Переваги цієї форми ведення бухгалтерського обліку очевидні: • наявність кваліфікованого персоналу в аутсорсинговій компанії; • постійна можливість отримання відповіді на будь-яке питання в сфері бухгалтерського обліку та оподаткування; • оперативне рішення всіх питань що виникають на підприємстві, пов'язаних з реалізацією, купівлею активів, розрахунок можливого отримання прибутків або збитків; • нема необхідності турбуватися про те, що бухгалтер може захворіти, піти у відпустку, або звільнитись. З підприємством працює не один працівник, а компанія, в якій чітко визначені умови взаємозамінності; • відсутність на підприємстві додаткових витрат на програмне забезпечення для бухгалтерського обліку, утримання робочого місця та інше. Таким чином, господарський суб'єкт має можливість перекласти всі питання, пов'язані з організацією та веденням бухгалтерського податкового та кадрового обліку, здачею звітності в державні органи на професіоналів у конкретній сфері діяльності за помірну оплату.
|